Lurad !!!!

 För någon vecka sedan var vi och hälsade på vår dotter. Hon har bott i en trevlig liten etta och därefter i en trevlig tvåa.
Nu när vi kom så mötte hon oss i trapphuset och vi tänkte inte så mycket på det. Vi åt och drack god mat och dryck. När det gått ca. 1 tim tyckte jag att det var något som inte stämde samma sak tyckte min kära "lilla gubbe" Inte förrän "lilla gubben" sa att " varför har du inte fåglarna på balkongen" så kom vi på att det var ju den gamla lilla kära trevliga ettan som vi satt i. Som min dotter skrattade, hon låg dubbelvikt över bordet. Jag bara säger det - att sitta en hel timme och hålla tyst. Hade hennes man varit hemma hade inte han kunnat hålla tyst det är en sak som är säker.




Kommentarer
Postat av: Dennis

Hi hi... Nej, jag hade nog inte hållt tyst. :-p Välkomna igen!



Svärsonen

2008-12-31 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0