En verklig talang

På den Brittiska talang jakten dök det upp en dam ........
vid namn Susan Boyle ...............ja ni får själv titta
och bilda er en uppfattning om henne.                                                                                                                                                      Vad kommer ni att säga om henne ??......


YouTube


Blev ni är lika förvånade som jag blev ?
Hon hade allt emot sig, alla trodde något annat och definitivt jag med
..........................men vi fick lång näsa inte sant.
Man ska inte döma efter utseendet eller hur ??

Kommentarer
Postat av: Jane

Fast hon hade gett ut en skiva för tio år sen.. :-)

2009-04-17 @ 22:59:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13499
Postat av: Erica

Jag vet!! Jag såg klippet förra veckan och det var helt otroligt, hennes sätt, språk och utseende var inte till hennes fördel, men oj vad hon kunde sjunga! Hon slog alla med häpnad. Det tyckkte jag var häftigt.

2009-04-18 @ 10:34:54
Postat av: Petra

helt fantastiskt!! :) Det trodde man inte om henne! :)

2009-04-18 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0