Istället för .....

Fototrissen har semester.......... :-(
men jag fick 4 ord av min äldsta dotter som en utmaning
som jag kunde försöka ta kort till.
Orden var :.....
1. GÅTT I IDE
2. MÅL
3. LÄNGTAN
4. VINTERGRÖN
.
Detta var en utmaning för mig. Inte helt lätt. Ett tappert försök .....
Det första ordet Gått I IDE
Här är en krabat som har GÅTT I IDE för vintern (lilla kotten)
Ord nr.2 Mål
Mitt MÅL är att få göra en ny resa
genom Sverige och se många nya platser
Ord nr. 3 Längtan
Man kan längta efter många saker. Som tex detta
att få plocka solvarma bär från trädet i trädgården
Sista ordet VINTERGRÖN
Här kunde jag inte låta bli att skoja lite. Både VINTER och GRÖN
är med på bilden inte sant.
Detta var min kvartett i foto denna söndag ........
.
Vilken gillade ni mest ?
Det finns kanske någon som vill anta denna utmaning .......
.
Har ni något som gått i ide ....
ni har kanske mål som ni vill avslöja ....
eller en längtan efter något ......
och till sist något som är vintergrönt i närheten.
.
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hoppas allt är bara bra hos dej! Ha en fin fortsättning ! :)

2009-12-27 @ 21:20:36
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: carolina

Det vintergröna, det gillade jag! Jag har ju blivit med ny kamera så jag har svårt att fokusera ;) Alltså jag vill ta kort på allt.........Därför får jag anta utmaningen en annan gång!

2009-12-28 @ 07:29:26
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com
Postat av: Erica

Wow! Jag trodde att du skulle använda ett av orden, men du tog alla fyra!!! Jag gillar "kotten" bilden. Jag önskar att jag också kunde gå i ide från november till april. Sen vaknade man lagom till ljuset är tillbaka, smal och snygg, utvilad och pigg. Sen behövde man inte sova alls under hela sommaren. Hade inte det varit en bra lösning?

2009-12-28 @ 13:59:21
Postat av: Lena

Hallå, är allt bra i Skånelandet??

Jag är ledig och ska ha det bra den här veckan har jag tänkt mig.

//Lena

2009-12-28 @ 16:25:55
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Trolda

Härliga bilder! Kanske skulle ni skapa en EGEN "triss" ni två...!? =D Gillar kotten såklart! Och LÄNGTAR till värmen o sommaren! =D



Trolda - kramar =D

2009-12-28 @ 20:00:09
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0