Radio blogg

Nu har jag varit med i Kristianstad radio med mitt bloggande, vill ni så kan ni gå in på deras sida och lyssna, för det är alldeles sant. Det känndes lite konstigt att höra sig själv i radio. Nu har jag även gått in på deras sida och lyssnat en gång till.... jo det är jag som pratar.....

Man kan mer än man tror om sig själv. Det är lite kul ialla fall. Jag får nog säga att jag är lite mallig också...
 Ni får alla ha en trevlig eftermiddag.

Nu ska jag dricka lite kaffe.
http://www.sr.se/cgi-bin/kristianstad/program/amnessida.asp?ProgramID=3362&grupp=6519

Klicka på raden ovanför så kommer du till sidan och där ser du "Kvinna från Tomelilla som vågade blogga" Tryck!!!

Kommentarer
Postat av: Christin

Rena kändisen!

2009-02-10 @ 16:24:42
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har hört det nu! :) Det var lite stakitgt här och där men bra! :) jag hade aldrig vågat göra något sånt!

2009-02-10 @ 16:48:06
Postat av: Erica

Nu har jag också hört min mamma som är "Skånekändis"! Modigt gjort och ett bra innehåll. Här snöar det idag. Som bomull överallt.

2009-02-11 @ 08:58:42
Postat av: vivan

Kanon...så bra det var...hade inte kunnat gjort det bättre själv!Du har en härlig blogg, med ganska lika intressen som jag!

Kul att få höra din röst med...Nu får du nog skriva autografer när du går på affären...Fnizz! Kramen!

2009-02-11 @ 19:46:44
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0