Sjukhusbesök

Har varit på sjukhuset idag och hälsat på en vännina som ligger där och som har blivit opererad.
Tog med lite tidningar (Allers och en skvaller tidning) och choklad med till henne.
Det är inte kul att ligga på sjukhus, men det är tur att det finns sjukhus.
Det är kul att få besök när man ligger på sjuhus.



Efter att ha besökt henne så åkte jag hiss till en annan avd. och hälsade på en manlig vän som låg på
samma sjukhus. Han blev också glad över mitt besök. Han fick också en tidning att läsa i.(Teknikens värld)
Därefter körde jag till en affär och handlade lite små prylar.
Sen körde jag hem för jag skulle få besök av en vännina som ville ha lite eftermiddags kaffe med kaka och en liten pratstund och det säger man inte nej till.

Har haft en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det blev väl uppskattat med besöken kan jag tro.

2009-02-10 @ 19:43:08
URL: http://lenasoderberg.blogg
Postat av: Inger

Ja det låter verkligen som du har haft en underbart fin dag.. besök på sjukhus och sedan träffat en väninna...härligt att få vara social och göra människor glada..man blir själv glad och mår bra när man varit och besökt vänner...

Kramkramen till dig..

2009-02-10 @ 23:02:16
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Hej Ingrid.

Det är första gången jag läser i din blogg. Det var roligt att läsa.

Har en liten undran över den fina motorcykeln du har som bild. Kör du en sådan kanske ?

Visst är det härligt att göra andra glada, speciellt om de ligger på sjukhus. Du är en god människa, känns det som.

Ha en riktigt bra dag / Mari

2009-02-11 @ 09:29:34
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: maritha

Kul att du hittat till min blogg=). Ljusnarsberg heter hela kommunen som omfattar flera små orter. Jag bor i Kopparberg som är centralorten i Ljusnarsbergs kommun och som ligger 8 mil norr om Örebro, en liten kommun med ca 5200 invånare varav ca 2000 i Kopparberg.Var i skåne ligger Tomelilla? Är det en stor ort? Kramiz

2009-02-11 @ 10:17:24
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

2009-02-11 @ 12:37:37
Postat av: Mari Andersson

TACK så mycket för alla fina kommentarer i min blogg.

Har lagt till din blogg i min lilla lista över bloggar som jag tycker om.

Ha en bra dag / Kram

2009-02-11 @ 13:03:17
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0