"Utmaning"

Jag har blivit utmanad.!!!!!!! Av Petra.
Då undrar man vad man ska göra......jo nu ska jag visa vad jag har i min sminkväska.

Regler:
1. Häll ut innehållet i din sminkväska,(den du har med dig i väskan överallt)
2. Fota det.
3. Lägg upp bilden på din blogg.
4. Länka ditt inlägg i en kommentar till mig.
5. Utmana minst 4 personer, men ju fler desto roligare.

Jaha.......... i min sminkväska finns det....

1. Våtservetter med citron doft
2. Huvudverkstabletter.
3. Läppstift
4. Mascara
5. Cerat
6. Nässpry till min allergi
7. En underberger, ifall man får ont i magen.
8. Pads
Man kan undra vad jag har padsen till, det finns ju varken puder eller rouge....hmm......


Nu får jag utmana alla mina läsare att göra detta... Om ni vill så klart !!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser riktigt bra ut ju! :) Till och med du har en smink väska! Jag får nog inhandla en! :)

2009-02-02 @ 20:18:15
Postat av: Junitjej

Vilken kul utmaning!

2009-02-03 @ 06:37:14
URL: http://junitjejen.se
Postat av: erica

Har aldrig tänkt på att vara så organiserad vad det gäller sånt. Smart! typiskt att jag gett bort mina för jag tyckte de var för små. När man ska resa iväg så har man ju sin neseccär med sig. Behöver jag ha något med mig så kastar jag ner det i väskan bara och sen hittar jag inte det!! Inte bra ;-)

2009-02-03 @ 08:11:16
Postat av: vivan

Det var en kul utmaning,måste fort kolla min sminkväska...oj,oj,oj mycket vet jag att det finns där...bra tillfälle och städa den...Fnizz

Kramen!

2009-02-03 @ 13:11:35
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: vivan

Så, där nu får du kolla i min sminkväska!

2009-02-03 @ 14:13:58
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Nickan

Klart jag antar utmaningen! Nu är jag klar! Jag hade 7 år kvar innan jag föddes när Buddy Holly dog! Fast jag önskar jag fått uppleva -50 talet! Ha dè

2009-02-03 @ 21:52:17
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0