Fel knapptryckning

Jag och teknik det är inte rätt kombination precis. Jag är sekreterare i Rolling Bikers och skulle göra lite utskick till alla medlemmar, mmm...... jag kopierade, klistra in och hade mig, blev jätte bra på skärmen, men när jag skulle skriva ut ....vad blev det då.... jo kaos i hela maskineriet. Skrivaren ville inte alls som jag ville, till slut låste det sig, vad gör man då..... .......skriker på hjälp... HJÄLP!!!!!!! " lilla gubben" kommer springandes och säger "sitter du i klämm eller vad är det för fel med dig"  Det vill inte som jag vill, säger jag, pappret sitter inne i skrivaren och vill inte mer.
"Lilla gubben" satt i hela 2 tim och försökte lista ut vad jag hade gjort för fel, jag hade tryckt på en knapp som man inte ska göra så nu vet jag det...... Nu har min kära "lilla gubbe" varit och handlat mer teknik till mig, undrar om jag kan lära mig mer, ska visst kunna föra över saker från en dator till en annan...... hur ska detta sluta ... kan det bli bra.

Fick ut alla papper tillslut med viss hjälp ska erkännas. Det blev bra, riktigt fint om jag får säga det själv.
Du store tid vad man får vara med om. Tur man har en liten gubbe som kan lite av varje. Som räddar situationen jag menar.

Kommentarer
Postat av: Petra

haha. är det ett usb minne på bilden???

Det är mycket bättre med mitt huvud idag! Alfons lämnar inte min sida! :)

2009-01-22 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0