Inget spännande

Jag gör inget spännande alls.
andra har mer roliga saker för sig .
Någon har bekymmer med sin bil..
En annan har hjärnskakning..
En tredje råkar ta ett ny inköp bord in på cafét så alla skrattar..
En har gjort en spännande jobb intervju..
Någon skickar blommor till sin mamma..
och någon ser en rondell katt och hund utan rondell..
Någon har konstiga typer utanför sitt dagis..
och till sist men inte minst så har någon fått saker från tradera snabbt och blev glad..

Vad gör jag jo.... .... ett trist arbete som att stryka.........

och efter detta så ....  dammsuger jag ..... visserligen så får jag fint och tvätten är fint  vikta på sina hyllor men det är ingen favorit syssla precis. Nu är det gjort och jag känner mig nöjd.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tyvärr är städningen ett måste ibland. Själv försöker jag tömma tvättkorgen.

2009-01-24 @ 17:38:36
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Annica

Tror att de flesta av oss tycker att andra har ett mycket mer innehållsrikt och mer spännande liv än man själv har. Men... Så är det nog väldigt sällan. Det du tar som en självklarhet i ditt liv kan uppfattas som exotiskt för någon annan.

I slutänden och allt räknas samman så har vi nog det ganska lika ändå.

Hoppas att du får en skön lördagskväll.

Här händer ingenting kan jag säga. Ska ta en kopp kaffe nu. Sen lägga sonen. Efter det krypa upp i soffan och kolla på tv. Hur vanligt som helst. ;-)

KRAM!

2009-01-24 @ 17:51:14
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja jag såg det! :)

Bordet blev väldigt bra! Ska nog pyssla imorgon! Har ju gott om plats nu! :)

2009-01-24 @ 23:31:15
Postat av: Petra

Ja jag såg det! :)

Bordet blev väldigt bra! Ska nog pyssla imorgon! Har ju gott om plats nu! :)

2009-01-24 @ 23:31:23
Postat av: erica

Jobbar natt igen! Hoppade in för att alla ligger i influensa och jag håller mig hyfsat pigg! Jag kan knappt tro det. Har också gjort en massa måsten som att tvätta, bädda, diska och sånt, men som sagt det är skönt när det är gjort. Sov gott vilket ni antagligen redan gör. Kram

2009-01-25 @ 01:47:56
Postat av: natta

hoppas kortet på strykhjärnet tog ganska snabbt :)

tänkte på värmen...

2009-01-25 @ 13:51:50
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0