Let´s dance

Så har vi sett första programmet av Let´s dance, det var riktigt kul.
1. Morgan var faktiskt bäst och han fick kvällens bästa poäng 22 st
2. Magdalena var inte dum hon heller en andra plats 21 poäng
3. Laila på en hedrande tredje plats med 18 poäng
4. Mojje med sina 16 poäng blev 4:a
5. Världens starkaste man Magnus kom på 5:e plats med 15 poäng
6. Linda sprintern kompå 6:e plats med 14 poäng
7. Nyhets reportern Elisabeth kom på 7:e plats med 13 poäng
8. George boxaren kom på 8-.e plats med 9 poäng
9. På 9:e plats kom 2 st både BlondinBella och Hasse med 8 poäng
10.Näst sist kom Kitty med 5 poäng
11.och allra sist Carl-Jan med bara 4 poäng
Och jag tror nog att det är så som jag tycker det ska vara, men jag kommer säkert att ändra mig flera gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0