En liten promenad

Tog lite bilder på vår fina LAXTRAPPA som finns ett stenkast ifrån där vi bor, men dom har skövlat vår lilla skog som var så fin runt laxtrappan.

Det finns bara ett ord som säger vad jag tycker "bedrövligt". Inte lika mysigt att gå där nu, ska bli intressant  och se hur det blir till sommaren vad kommungubbarna har tänkt att göra med vår lilla skogsbacke!!!!!

Annars så tycker jag det är bra att man kan gå vid den lilla ån

och titta på laxtrappan, det är så mysigt att höra vattnet.

Har aldrig sett någon lax, fast jag gått där hur många gånger som helst!!

Nu ska jag laga god middag till familjen!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Bella

Du har aldrig sett någon lax men jag har aldrig förr sett en laxtrappa. Men hur kan de skövla skogen så att det blir så där! Fy på "gubbarna"!

2009-01-26 @ 18:57:13
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Erica

Har aldrig vetat att ni hade laxtrappa så nära ert! Men det är ju ett par år sen jag flyttade därifrån så det är bra att ni håller mig uppdaterad. Ska snart iväg till homeopaten och bli uppdaterad själv. Lite ny "programvara" hade inte skadat för att förbättra lite grejor här och var i kroppen och knoppen. Vi hörs

2009-01-27 @ 07:56:38
Postat av: KREATIVA DESAJNA - NY INSPIRATIONSBLOGG !

VAD KUL ATT DU BLOGGAR, FORTSÄTT MED DET !!! HADE ETT INLÄGG OM DET IGÅR PÅ MIN BLOGG. JAG TYCKTE ATT FLER "ÄLDRE" SKULLE BLOGGA. DET ÄR KUL MED ALLA ÅLDRAR BARA DET ÄR NÅT LÄSVÄRT OCH HELST INSPIRERANDE, TYCKER ILLAFALL JAG !!!!! HA EN BRA DAG !!!!!!!!!!!! DU ÄR VÄLKOMMEN ATT KIKA IN TILL KREATIVA DESAJNA NÄR DU VILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-27 @ 09:14:13
URL: http://kreativadesajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0