Loppis

Vi har varit på loppis i Spjutstorp idag.

Jag gjorde "stora fynd" idag,  jag tog kort på
loppisen  innan det kom så mycket folk.

då hinner man titta ordentligt på alla saker. 
 Mina fynd kommer här.

jag har redan lite av denna sevis så detta blev ett komplement till den.
6 st pytte små snaps glas och lite bakformar åkte också med och en

pall som Fredrik kan sitta på när han tar på sig sina skor.
förresten så inhandlade Fredrik också en sak och det var

en liten flaska som liknade en vindruvs klase. Han tyckte att han kunde ha
den med sig när han skulle på fest och ha vin i den,
Jo jo ...var har han lärt sig det mån tro...
En lumme flaska ..hm... egen sprit med bort.... gör man så....?

Det var ganska fint väder. Det blåste bara en del.
Korv inhandlades också.
Svägerskans dotter hon tog lotter och vann en rökad ål.... hon blev
jätte glad ... nej hon skrek... av glädje när hon vann.....
Det blev en hel del fynd där också ska jag säga.
Sen bar det hemåt igen. Diskmaskinen sattes igång så alla sakerna
blev rena.
Det var detta om detta.

Kommentarer
Postat av: Petra

loppis är kul!!

2009-07-13 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0