Friskvård

Jag fick mitt tränings kort förnyat idag, kommunantällda får det betalt att gå och träna, man kan välja mellan simmning, yoga, friskis & svettis, styrketräning, vatten aerobic, spinning, vanlig aerobic, stavgång m.m. jag kan räkna upp många fler saker.

Jag kan gå upp till 35 gånger per termin och det är inte illa.
Jag trodde faktiskt att jag skulle betala om jag gick i en annan kommun och tex simma där, eftersom vi har en egen simmhall här i Tomelilla, men nej det behövde jag inte, så nu simmar jag gratis. Dom har avtal mellan kommunerna.

Nu blir det simmning på torsdag kvällar och styrketräning på tisdag förmiddagar.
Det kan väl försvinna något kilo till sommaren....?

Kommentarer
Postat av: Mari Andersson

Huvudsaken är ju att du tycker att det känns bra att träna

Man känner sig så nyttig oxå...

tummen upp för det....

2009-03-10 @ 21:44:48
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0