God eftermiddag

Nu har all glädje lagt sig hos oss, "lilla gubben" har allt varit lite mallig att Malena Ernman vann melodifestivalen igår, han röstade på henne medans jag höll på antingen Måns och  EMD.
Låten är inte dum, den har vuxit i mina öron, det är en låt som sticker ut, men vi får se hur det går i Moskva.
Nu har jag gått till konsum nej rättare sagt coop och köpt en tidning (kvällsposten) för idag startar samlingen med dansband
Först ut var Lasse Stefans.

Nu blir sonen (Fredrik) nöjd, han gillar dansbands musik.
Nästa vecka är det Vikingarna som följer med tidningen.

Om han ska ha alla så blir det 20 st skivor..... du milde 19 veckor framåt att hålla reda på.
men vad gör man inte.......


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag missade melodifestivalen igår. Jag var på fest istället. Så låten har jag ingen aning om vad det är för en. Men man får väl höra den på radion så det går väl inte att missa den ändå.

Ha det gott.

2009-03-15 @ 16:31:45
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Micke

Kvällan saknar jag, men dansbands musiken kan jag vara utan.

Fru o jag gick ofta på Brändan i Malmös folketspark.

Vi dansade ofta till dansbandsmusik men blev trött

till sist.

Men det är trevligt att dom har kommit ut med sitt alster.

Jag gillade att Caroline kom 2:a för vilka diskussioner det kommer att bli på olika jobb.

2009-03-15 @ 19:42:42
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Lena

Då har din son något att se fram emot varje vecka.

Kram

2009-03-15 @ 20:47:14
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken snäll mamma! :)

2009-03-15 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0