Let´s dance del 11

Morgan och Helena dansade en quick step och en slow fox för det fick dom 34 och 40 poäng.
Laila och Tobias dansade en jive och en quick step och dom fick 40 plus 39 poäng
och till sist var det Magnus och Annica dom dansade en rumba och tango deras poäng blev 30 och 35.
Alltså när juryn sagt sitt så låg Laila på 1:a plats med 79 poäng och Morgan på 2:a plats med 73 poäng
och Magnus låg på 3:e plats med 35 poäng.

Men folket ville något annat Laila och Magnus gick vidare till nästa vecka.
Det var vad jag ville.
Nu gäller det vem som vinner.
Jag har hållt på Laila men jag ändrade mig förra veckan nu håller jag på Magnus.

Vem tycker ni ska vinna ?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Morrn!

Jag hejsa på MAgnus för han har utvecklats mest. Laila har varit duktig hela tiden. Fast Morgan skulle varit kvar tycker jag.

Sååå söt kalv. Mysigt.

Ha en skön lördag!

2009-03-21 @ 08:38:49
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Laila är bäst när det gäller dansandet, men Magnus är charmigast och har utvecklats mycket mer.

Jag håller nog på Magnus oxå.



Har ni sol idag ? Här är det gråmulet.

Ha det så gott / Mari

2009-03-21 @ 09:35:19
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Helena

God middag.

Jag gillade Morgan och trodde att han skulle ta hem allt. Jag blev mycket förvånad att han åkte ut. Laila är så duktig. Snygg desutom. Nu håller jag på henne i finalen.

Ha en bra helg.

2009-03-21 @ 11:32:17
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: vivan

Jag hejar på Morgan...men de är lika duktiga!

Önskar dig en skön helg!

kramilikram!

2009-03-21 @ 12:26:13
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Nickan

Kingen är Jämtland/Härjedalens stolthet! Han har bla spelat med The Boppers! Född i Sveg, Härjedalen 24 mars 1968. Avverkade första turne’n blott 13 år men hade första bandet redan vid 11 år, ”Poprocks”.

1993 bildades ”Kingen Trio” med siktet inställt på rotmusik. Repertoaren bestod av rythm and blues, soul, boogiesväng och rock’n’roll. Så här 10 år senare har Kingen Trio utvecklats till att bli ett band som till stor del framför sitt egna material på svenska.

Kingen Trio har avverkat allt från stora festivaler, hembygdsgårdar, krogshower och företagsgig till kyrkokonserter.



Kingen har även hunnit med att medverka i några filmer, han halkade in på ett bananskal och fick en av huvudrollerna i den svenska långfilmen ”Stora och små män” av Åke ”Kådisbellan” Sandgren. Följt av en liten roll i Juloratoriet.

Tredje skådisjobbet var i Hollywood i en IBM-reklam som norsk tomtenisse. Gjorde senare en biroll i SVT-dramas ”St. Mikael”.

Filmkarriären ligger dock på is för tillfället då musiken tar upp det mesta av hans tid.



Hur det ska gå i dansprogrammet vet jag inte för jag har inte sett det! Jo, vi har otroligt mycket snö! Våren får komma till också nu! Ha en bra lördag!

2009-03-21 @ 12:30:16
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag säger som Tony Irving sa i ett av de första programmen om Magnus: I`m in love. Jag har hållit på honom hela tiden. Charmig, ödmjuk och utvecklats jättemycket.

2009-03-21 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0