Tisdag

Jag vaknade imorse (min sovmorgon) och läste en liten stund.
Det är viveca Lärns bok "värmebölja"
har kommit till kapitel 12.     Därefter blev det en god frukost.
        

Sen susade jag ner i källaren, där finns tvättmaskinen.
Jag la i lite tvätt.                           och stoppade i torktumlaren

                    

När nu detta var gjort så tog jag mig ner till byn,
för jag skulle köra för min mor till den stora staden
Ystad och inhandla lite kläder till henne,
men det blev även en påse hem för min del.
och detta var vad som
fanns i påsen.
        

så här ser det ut                ett cerist halsband och
   ha ha ha                               örhänge till
                

och nu var det tid för middag och det blev
                             pyttipanna.
         
                      
Nu sitter jag här och skriver på datan.

Ni får ha en trevlig tisdag kväll.



Kommentarer
Postat av: Mari Andersson

Åh, vilken härlig dress du har hittat.

En underbar färg, som passar dig utmärkt.



Jajamen, gardinerna är klara och upphängda.

Nu är jag inte arg längre.



Ha det så gott / Kramar

2009-03-24 @ 20:09:46
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Petra

Snygga kläder det blev! :)

2009-03-24 @ 21:03:27
Postat av: Helena

Riktigt vårigt och färg grannt. Jag har mest grått och svart i min garderob just nu, måste ut och shoppa.

Ha det gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0