Träningspass

Jag har simmat i kväll mitt simpass, det blev 800 m. Tiden blev 45 min. Jag blev nöjd. Det är så härligt att simma till musik, går liksom lite lättare då. Jag använde mitt nya tränings kort och det gick bra fast jag körde till en annan kommun.
Om någon undrar varför jag kör ända dit (3mil), så är det varmare vatten, trevligare badhus, cafeteria och som sagt musik.
Det var ovamligt mycket folk som ville simma ikväll.
En sak som jag får säga, ieftermiddag har det snöat och jag som skröt så, att vi har snöfritt i skåne, när nästan alla andra fick snö, man ska inte vara så snabb med att skryta, för man får det igen.

Ja ja inget att göra åt nu... snö har vi fått. TRÅKIGT..

Kommentarer
Postat av: Leila bakar...

Tack! jag har precis börjat lära mig det här med blommor så vi får väl se hur det går i framtiden.

Bakmaskin är ju såklart en fördel att ha, det blir ju så mycket enklare då. =)

Ha det bra!

2009-03-12 @ 23:30:06
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Ja, du Ingrid.

Jag sa det samma. " Vi har minsann solsken och barmark ". Nu har vi 5 cm snö och slask. Som det kan gå.

I morse sjöng fåglarna, så våren ligger där och "lurar i buskarna ".

Har sonen hemma idag med, han är genomförkyld. Hoppas att vi kan vara i syrummet och ha lika trevligt som igår.

Jag syr och han leker och spelar på datan.



Önskar dig en trevlig fredag och även helgen.

Kramar / Mari

2009-03-13 @ 07:09:04
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag hoppades intensivt att snön skulle missa oss i Sölvesborg men vi fick lite vi med. Som tur var det mesta borta när jag vaknade i morse så att jag kunde gå ut och gå en runda. Skönt!Nu ska jag baka morotskaka!! mums

2009-03-13 @ 08:07:18
Postat av: Suz

Njä, den dära snön kan gott sluta upp med att vräka ner sig tycker jag.

Fram med våren istället!



Ha en trevlig helg.



Kram

2009-03-13 @ 10:37:35
URL: http://suz.bloggagratis.se
Postat av: marie

ja det är långt till våren nu =/

2009-03-13 @ 13:55:06
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0