Blogg torka

Jag har ingen ide om vad jag ska skriva om...........
det kallas för blogg torka....
Jag tog ett kort på vad vi åt till middag

Stekt potatis, snitsel med benairs sås.
Det var gott .
Jag tycker inte att det har hänt något idag.
Vi körde en runda med husbilen för att vi har isolerat i olika tom rum så det har
varit en del oljud i bilen men nu har vi eliminerat det.
Den får ju vara färdig, för snart bär det iväg mot Nord Kap.
Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi ska köra. Börjar allt bli lite nervös.



Kommentarer
Postat av: Petra

Det såg gott ut!! Jag åt smaskige revben igår! :)

2009-05-22 @ 13:19:06
Postat av: Anmaja

Oj va gott, nu blev jag hungrig. Bäst att gå och lägga mig.

Anmaja

2009-05-22 @ 22:28:06
URL: http://blogg.omakastengods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0