En kram av Hasse

Jo ni läser rätt jag fick en kram av Hasse och autograf av både Hasse .och Monica.
Som ni förstår så har vi varit och lyssnat på Hasse Andersson och Monica Forsberg.

Vi fick verkligen en jätte härlig kväll med många nya låtar och många gamla sånger.
Första timmen fick vi höra från hans nya skiva Edvard, Östen åsse Jag.
Bland annat denna.

En del härliga vitsar som jag ska försöka komma ihåg och skriva senare.

Här står vi i kö för att få en autograf och han skrev för glatta livet.
Monica sålde skivor, t-shirt ovh hon skrev atograf till mig med.

Det var härliga goa människor som pratade med alla som ville prata med dom
och alla ville prata det kan jag lova.

Det står Monica Forsberg och Kram Hasse Andersson jag har inget foto
på när jag ger honom en kram så ni får lita på mitt ord.
Om ni undrar var Kvinne böske band blev av så var bakgrunds musiken
Kvinneböske band men bara inspelat men det var bra i alla fall.
Efter pausen så var det bara gamla godingar som vi i publiken sjöng med i.
Det var jätte mysigt.
Till sist så tog han sin "Änglahund" och då sjöng alla i publiken högre än Hasse själv.
Han myste kan ni tro.
Jag kan inte låta bli utan jag slutar likadant som Hasse gjord med Änglahund.

Kommentarer
Postat av: marie

min änglalåt =)

jag älskar den

2009-05-09 @ 00:05:12
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Petra

Det låter som en riktigt lyckad kväll! Fredrik tyckte inte du var pinsam? :D

2009-05-09 @ 08:35:20
Postat av: Mari Andersson

Vilken härlig kväll !!!

Lite avis är jag nog allt. Tycker att Hasse verkar vara en sympatisk människa plus att han kan sjunga...

Men han har nog tappat ett och annat kilo ser det ut som...



Ha det gott / Mari

2009-05-11 @ 19:03:53
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0