Här görs en karta

Nu är ett stort projekt på gång..... här ska det klistras en karta.
En kartong som klippts i sönder och vecklats ut.

En Sverige karta  ska tape as  fast på kartongen

Så här blev det när den är uppsatt på Fredriks dörr.
Nu är hela Sverige uppsatt. Nu fattas bara Nord Kap längst upp.


Vi ska sätta häftstift och knappnålar
så kan Fredrik känna var vi är någonstans
när vi ska köra på vår semester i Sverige.
Tänk nu är det bara 2 veckor kvar till semestern.

Nu är knappnålen dit satt där vi bor och resan börjar ....
sen kan Fredrik sätta en ny nål för varje stad som jag
 lägger ut på min blogg så vet dom var vi är.

Kommentarer
Postat av: Lena

Två veckor kvar till semestern, det låter ju helt underbart. Själv får jag vänta något längre. Vad smart att sätta dit kartnålar på en karta. Han får spara kartan och sätta ut olika färger på nålarna för varje år.

//Lena

2009-05-25 @ 21:09:51
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Syrran

Fiffigt. Nu börjar det verkligen dra ihop sig!

2009-05-26 @ 09:01:38
Postat av: Mari Andersson

Vilken bra idé.

Ja, jag har ju oxå snart "semester". Är ju arbetslös, så jag får väl njuta av sommarlovet med sonen. Det ser inte så ljust ut på jobbfronten och speciellt inte under sommaren. Men man vet ju aldrig ...

Det är ju tur att du ska blogga under semestern, så man får ta del av vårt härliga avlånga land.

Är hela rutten planerad eller kör ni efter vad som känns spännande ?

Ni får ha en bra resa i alla fall.



Kramar / Mari

2009-05-26 @ 18:31:08
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0