Jag skäms

Min syster Kerstin var ju i London och var där några dagar.
När hon kom hem så hade hon köpt lite små saker som jag fick.
Har ju inte visat vad jag fick. Jag skäms........   Det var..................

Fina salt och peppar kar.
Dom har fått hedersplatsen på hyllan i köket.
Jag fick även äkta engelskt breakfast tea, jag tycker mycket om te.
Fick bekymmer med magen så jag fick lära mig att dricka te och gör det
fortfarande.

Lite suddig bild men  det står att det är "english breakfast teabags"
Det ska bli spännande att prova detta te.

Tack för den fina presenten.

Kommentarer
Postat av: Hannele på Hisingen

jag vill åka till London

2009-05-11 @ 21:53:04
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: kerstin

Varsågod !! hoppas att teét är gott !

2009-05-12 @ 16:01:52
Postat av: Marie

Vilka häftiga! Det är alltid roligt med annorlunda saker.

Kram

2009-05-12 @ 18:50:09
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0