Suckarnas gång

Så har vi varit på loppis i Simrishamn på "suckarnas gång"




Det var skoj att stå där, ...det var så mycket folk som kom och handlade och
 verkligen udda typer ..........jag kan tänka mig att göra om det,
Vi var nöjda båda två ...Erica och jag. Vi fick sålt en massa fina fynd
till bra piser så både vi och kunderna kände sig nöjda.
Vi hade ganska fint väder det blåste bara lite kallt ...men vi åt våra mackor
och drack vår varma choklad mellan kunderna och till middag bjöd Erica på
Kycklingspett med frukt sallad och potatis sallad. Mums.......
Jag måste tacka henne för en mycket trevlig dag och tack för en god måltid.
Vi gör om det när det är varmare väder eller hur..??


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du ser...

Nu har du provat och kommer kanske t.o.m göra det igen.

You go girl!

Kram

2009-05-09 @ 21:56:38
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag börjar längta till Simrishamn och Brantevik. Vi är nog där i mitten av juli.

//Lena



2009-05-09 @ 22:44:47
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig att det var trevligt på loppiset.

och kul att ni fick så mycket sålt och att det blev bra väder.

Ha en fin fortsatt helg.

Kram

2009-05-09 @ 23:21:39
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Erica

Absolut och kan inte jag så får lillasyster sälja grejor nästa gång. Tummen upp för en trevlig dag. Många kramar till dig mamma

2009-05-10 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0