AWARD

Jag har fått en award från Carina
Man blir allt super glad för en sådan fin sak.
Tack Carina
Jo, det var visst en utmaning med också
....7 saker om mig själv:
och detta var inte lätt.
Ska göra ett tappert försök
.
1. Jag Är en riktig lantlolla, (spikar på ett hönshus),
....för en stadsbo blir jag aldrig
.
2. Gillar att baka, fixa och pynta hemma,
....försöker själv först innan jag ber om hjälp.
.
3. Lider.....gör jag ibland
av mitt dumma ben efter operationen. :-(

4. Att promenera i skogen och cykla en runda
får mig att samla kraft :-)
.
5. Jag älskar min blogg ....
gubben han kallar mig.. Bloggnörd :-)
.
6. Är rent för snäll.....
säger sällan nej
...och tror gott om alla människor
.
7. Något som inte många vet...
här i alla fall.
Här hemma vet dom att
..........................
Jag är super dålig på tekniska prylar
.
Så till sist skulle man skicka
den fina Awarden vidare

Det blir till ALLA
som gör ett avtryck 
på detta inlägg.

Det betyder att jag är 
glad i er alla som brukar
hälsa på mig.

Vi har alla olika
personligheter som
gör att alla bloggar
har sitt lilla extra.
.
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Nanna

Grattis till din Award! Nu vet jag lite mer om dej ! Jag kan stämma in på Nr 1och 2. Ha en bra kväll!

2009-11-18 @ 19:32:49
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Gun

Grattis till awarden! Kul att få läsa lite om dig:)

2009-11-18 @ 20:19:27
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0