Vad tiden går fort

Så fort dagarna går fort, jag vet inte vad jag pysslar med,
men jag hinner inte med i alla fall.
har inte varit här på länge .......
och snö har vi fått så att det blir över.........
Skottat snö har vi gjort
så att stackars postmannen kan komma fram med sin post.
Nu sitter vi här och väntar på programmet "IDOL"
Där tror jag att Jay vinner och att Minna kommer tvåa.
Imorgon så ska det bli bullbak av.
Jag lovar att det kommer bilder på detta.
Måste skärpa mig att göra inlägg så att ni vet att jag lever.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erika

Blir lätt så att dagarna rullar på och inläggen i bloggen blir lite mindre. Finns ju mer i livet än bara bloggen. Snön den har dalat ner en hel del över vårt avlånga land. Verkar som det återgått till kalla vintrar igen som det var förut, vilket nog gör Moder Jord glad. Jag tittar inte på idol men har ändå vetskap om vilka två som tävlar, och utan att veta tror jag Jay vann.



Önskar dig en fin helg, och lycka till med baket. :)

2010-12-11 @ 10:36:35
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0