Alla hjärtan

Mannen förärade mig med en chokladkartong idag.
Alla hjärtan choklad. !!!!!
Var tvungen att smaka den. Du milde så god den var........
Verkligen i min smak.
Jag brukar inte få något när det är alla hjärtan dag.......
Så kul ...... Fredagsmys ........
.
Så ska jag titta på Let´s dance och jag tror att Molly åker ut ikväll
min mor tror att Marcus Birro ska dansa för sista gången och syrran
har satsat på Willy. Vi får se vem som får rätt.
En blomma står på spel ........
.
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Eva

Din mamma vann! gu'ske lov ;)

2010-02-13 @ 00:07:56
URL: http://kominochtaentitt.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Bättre tur nåsta gång för mej alltså......... ha ha

2010-02-14 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0