Utmärkelse

En ny utmärkelse har kommit
Denna gången från Maria
Tack så mycket för denna fina Award
Jag blev jätte glad
Nu ska jag försöka berätta något om mig själv som
ni inte vet. Detta blir inte lätt
1. Jag är storasyster till en lillasyster
2. Har varit i radio 2 gånger nu ... så kul.
3. Jag vill åka Hurtigrutten någon gång innan man hinner dö
4. Är allergisk mot en massa saker som hund, häst, fågel m.m
5. Är ingen sport fantast ..... får hitta på något annat nu under OS
6. Min älsklings rätt är torsk pudding .... mums
7. Jag tycker verkligen inte om havregröt...... inget för mig
.
Nu ska jag enligt reglerna skicka denna vidare till
7 st andra bloggare.
men jag gör så här istället
Känner ni som läser detta att ni vill ha en Award
så ger jag den till er av hela mitt hjärta
För fanns inte ni så vet jag inte vad min blogg skulle vara.
Tack för att ni finns
.
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad tråkigt att vara allergisk mot så mycket. Jag tål inte gräspollen, men det är ju en begränsad del av året, och nötter är jag allergisk emot, men det är bara att låta bli att äta.

2010-02-09 @ 20:02:20
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Havregröt...:) jag håller med dig där..typ växer i munnen..



Så härligt intressant det är med den här sortens Awarder...grattis lilla du..

2010-02-09 @ 20:18:37
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är också allergisk, men inte mot djur som tur är. Istället blir det jobbigt på våren då allt pollen kommer. Får hoppas på att det blir en snäll pollensäsong när våren kommer :)

Ha det gott!

Kram Maria

2010-02-09 @ 23:15:22
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0