Nu fick jag en till

Denna gången fick jag en Award av Hjördis

Tack tack kära du..... alltid kul att bli uppmärksammad.
.
Reglerna : skriva 7 saker om sig själv
skicka den vidare till 7 andra vänner och länka
skriva ett litet meddelande till dessa och säga
att de har fått en fin utmärkelse.
.
Nu får jag komma på 7 nya saker om mig själv
som ni inte vet.
1. jag gillar Lasse Stefanz
2. sjunger i duschen ( det ända stället som det inte blir protester)
3. glömmer ofta saker (mannen får hålla reda på mig)
4. fisk  är min favorit mat
5. läser mycket böcker
6. värmeljus är min passion, blir många ljus i veckan
7. jag är frusen kyckling, varma sockar har jag nästan alltid på mig
.
Denna gången skickar jag den vidare till
1. Nanna
2. Gun
3. Rankan
4. Vivian
5. Bella
6. Inger
7. Marie
Lycka till alla kära bloggvänner
.
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Gun

Tack, vad gulligt av dig! Jag ska bort i helgen, så jag får se när jag hinner ta upp den i bloggen.

Kul att läsa lite fakta om dig. :) Kram

2010-01-29 @ 19:05:08
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: marie

tackar =) får fila på detta....

2010-01-29 @ 19:53:06
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0