Äntligen tid....

En hel vecka har gått sen jag var inne sist.
Tiden har bara försvunnit.
och melodikrysset har jag inte gjort .... dåligt
men vad gör man när tiden inte räcker till......
Vad har jag då gjort all denna tid ..... det kan man undra.
Jo så här är det.................
Vi har varit och hälsat på lilla Majken...... ( en liten 9 veckors basset valp)
Hur gullig som helst
och jätte duktig med.
Det finns plats för att göra lite av varje. Lite hum hum....... hi hi hi
Vi har varit på student också men..... vad är det med bilderna ????
de verkar att ha fastnat på något
konstigt sätt i datorn ..........detta måste jag försöka fixa !!!!
Mannen som körde på sin mc och allt.
.
Jag får åter komma
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

haha! Så söt lilla majken är! :)

2010-06-10 @ 10:35:35
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0