IKEA

Idag bar det iväg till IKEA i Älmhult.
Vi skulle handla lite små saker till Fredrik´s lägenhet
vi hämtade även äldsta dottern i Sölvesborg.
En heldag på IKEA.
Vi hittade vad vi var ute efter .... nu har Fredrik sitt soffbord,
lådhurts och fler cd/dvd hyllor även små saker som potatis skalare m.m.
Vi åt även middag där och jag åt en gullig liten prinsess bakelse
till efter rätt.
Passade på att stanna och ta lite kort på ett pepparkakshus på hem vägen.
Nu har vi varit och lämnat av alla sakerna hos Fredrik.
Han blev nöjd och glad.
Så är denna dagen slut och man känner sig ganska trött
men också själv nöjd och glad.
.
Vi se
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Maria

En heldag på IKEA det tar på krafterna :) Det var längesedan jag var på Ikea nu, men skulle behöva åka dit för mina ljus börjar ta slut. De har så hilma bra blockljus där tycker jag...

Kul att Fredrik blev nöjd med sina nya saker!

Ha de gott!

Kram Maria

2010-05-10 @ 23:31:08
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0