Bastubåt !!!

Har jobbat i 4 och en halv dag i sträck
så det är därför som jag inte har varit här
på några dagar. Vissa av Fredriks assistenter
har varit sjuka .... så det var bara att jobba på.
.
Idag har jag varit ledig och bara tagit det lugnt.
och ikväll så har jag varit på en BASTUBÅT i SÖVDE sjön
med "Damernas onsdagsklubb".
Vilken otrolig kväll ... helt vindstilla.
13 grader i vattnet mmmmm "så varmt" och i detta ska man doppa sig.
Precis .... iskallt men skönt att komma in i värmen igen.
Det blev faktiskt flera dopp .......
Härligt får jag lova att säga
Här är fler damer som doppar sig
.
.
men som sagt det var allt lite kallt men härligt på samma gång.
Så fint det var på kvällen .... här är klockan 20.00
.
Nu sitter jag här och dricker en god kopp kaffe.
Detta kan jag tänka mig att göra om faktiskt.
Kul att få vara med i en sådan trevlig klubb.
Härliga tjejer .... så kul vi har det.
Ja... nu vet ni vad jag har gjort.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: kerstin

Det ser jättemysigt ut !! Rent vinstilla ser det ut som .....

2010-09-30 @ 00:05:43
Postat av: Kerstin

Vindstilla ska det va så klart !!!

2010-09-30 @ 00:06:24
Postat av: Lotta från Småland

Härligt! Vackert vid sjön och trevligt sällskap. Det är skönt att doppa sig efter bastubad även om det är lite kallt vatten. Man är som en ny människa efteråt.

2010-09-30 @ 19:44:38
URL: http://lottaochlivet.blogspot.com/
Postat av: Erika

Där hade inte jag hoppat i med tanke på graderna, så det var modigt gjort av dig. Första bilden är så fin.



Önskar dig en trevlig helg.

2010-10-01 @ 12:46:55
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Inger

hjälp så underbart det ser ut,,.blir lite avis...

ser hur ni njuter...kram

2010-10-01 @ 23:13:27
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Erica

Det var modigt gjort. Var utanför Åtvidaberg där jag badade i uppvärmd badtunna i fredags och bastade men fegade ur när det gällde att kasta sig i sjön. ;-)

2010-10-03 @ 12:35:49
Postat av: Ingrid

Åhh, vad häftigt det gillade jag!!

2010-10-03 @ 21:39:04
URL: http://farmorngrids.blogg.se/
Postat av: elena cn

Wow, vilken rolig grej att göra tillsammans! Jag har rullat mig i snö efter bastun så ett dopp i det "varma" vattnet skulle jag nog också ha fixat:) Ni såg verkligen ut att ha det trevligt tillsammans!

2010-10-14 @ 12:45:32
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0