Vart är vi på väg ??

Vi satte oss i bilen och körde iväg i förmiddags ...... (9.30)

men vart är vi på väg ??
Här har vi kommit till Hallandsåsen
Alltså äv på väg norrut .....
Efter någon timme eller så, så vred vi in på väg 154
Det står det på vägskylten
Vart leder denna väg tro ??
Jo ...... till
Nu ska vi in och handla billiga saker .....
Vi tog en vagn och det var nr......
Det har blivit större överallt .... bredare gångar, man får bättre plats
nytt cafe, och det bästa av allt VI SÅG MORGAN. (Nya tv stjärnan)
Vi skulle inhandla lite av "Kjell´s prylar, men
Kjells tältpinnar och tändväska och skohorn va slut...... trist .......
de hade sålt mer än vad de trodde va möjligt .... alla kunder vill ha
KJELL´s saker. Vi fick bli utan.
Jag köpte nya skor för dom jag hade på mig gick i sönder.
De gamla kastade jag i en soptunna utanför affären.
Vi var hemma igen kl 21.00
Provade kläderna jag köpt. Inte illa.
Jag får ta kort på vad jag har köpt imorgon och visa er.
Nu kallar sängen.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad kul med en Ullaredstur!!! För var vi där ett par, tre ggr om året minst, numera kan det gå lite längre mellan gångerna. Var där en snabbis i somras när vi skulle till Falkenberg.

2010-09-17 @ 08:47:55
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har aldrig varit i Ullared...kanske någongång om vi har semestervägarna förbi.

Nyfiken på vad är Kjell saker



Trevlig Helg!

2010-09-17 @ 09:14:38
Postat av: Maria

Ullared är ett kul ställe. Har varit där ett par gånger och handlat riktigt bra grejer. Vill åka dit nu i höst, men får se hur det blir med det. Pengarna ska ju räcka till mycket, och på tisdag åker jag till Prag :)

Ha en riktigt bra dag!

Kram Maria

2010-09-17 @ 09:56:56
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com
Postat av: Marie

Men åh nu blev jag avis...

Jag vill också åka dit. Men tyvärr så är det liiiite för långt att åka. :-(

Kram

2010-09-18 @ 20:37:49
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com
Postat av: Wickan

Har aldrig varit där. Men det är inte precis "nästgårds" för oss heller. Det går iofs bussar härifrån!! Tror inte jag skulle gå tomhänt därifrån i alla fall!

2010-09-19 @ 18:56:44
URL: http://www.wickansvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0