Melodikrysset nr. 17. 2011

Idag blev det lite senare kyss därför att
jag var i husvagnen men nu är jag hemma igen.
Det blåser lite grann och är inte så varmt som
det var de andra dagarna.
.
LODRÄTT
L1. STENMARCK (Martin Stenmarck)"Everybody changing"'
L2. MANDO-DIAO (Grupp fråm Dalarna)
L3. KRIG (TV-serie "En värld i krig")
L4. DU (Du är min man)
L6. ANNA (Anna Ternheim)
L8. LIGHT (Electric light orcestra)"Sweet talking woman"
L9. MARTIN (Martin Ljung i "RATATA")
.
VÅGRÄTT
V1. SAMARKAND
V5. TERNHEIM (Anna Ternheim)
V7. MOONLIGHT (Moonlight seerenad)
V9. MAN (Du är min man)
V10. ARVINGARNA (Gruppens namn)
V11. SKROTT (En rest produkt av äpple)
V12. IN ("Woman in love")
.
och rutan för dagen blir då så här
Nu ska jag sätta igång tvättmaskinen och göra lite
andra nyttiga saker.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Haaaaa,idag behövde jag INGEN hjälp!

Men kan inte låta bli att kolla...du vet hur det är



Stora kramen från Västanbäck

2011-05-02 @ 20:00:49
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0