Melodikrysset nr. 1. 2011

Det blir årets första kryss men ändå kryss nr.52
Här lyser solen med sin frånvaro och det är +3 grader.
Så hoppas mina svar blir rätt.
rutan ser bra ut i alla fall.
.
LODRÄTT
L1. BABBEN (Babben Larsson)
L2. LJUNG (Martin Ljung)
L3. HIM (I don´t know how to love him")
L4. LORDI (Finlands vinnare )
L5. YMCA (låten med samma namn)
L9. LOBOS (Los Lobos)
L13. ANNA (Anna Sundqvist)
L14. ÄR (Min älskling du är som en ros)
.
VÅGRÄTT
V1. BILL-HALEY (Rock around the clock)
V6. BRUDMARSCH (Ett glatt sammanhang)
V7. ENGELSKA (vilket språk)
V8. MITT (Mitt sommarlov)
V10. LOS (Los Lobos)"lamamba"
V11. TRO (Tro på mig)
V12. KYSSAR (Något som man får )
V15. ROS (Min älskling du är som en ros)
V16. Rihanna
.
Om allt är rätt så blir rutan så här
.
Låten jag väljer denna lördag blir Elvis Presley och "I can´t help falling in love
with you2

.
Nu ska jag köra och handla med min mor.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0