Melodikrysset nr.2 2011

Så var det lördag igen och denna lördag är det disigt
och regnigt här i lilla Tomelilla och + 1,5 grader varmt.
Skönt att sitta inne i värmen och försöka lösa
melodikrysset. Nu är jag redo ...... papper, penna och ruta
allt är framplockat ..... och datorn förstås.........
.
VÅGRÄTT
V1. CARTWRIGHT (Bröderna Cartwright)
V6. ALBERT (TV serie Albert och Herbert)
V7. ME (Can´t by me love)
V8. SE (Se ..... och sedan dö)
V9. HERBERT (TV serie Albert och Herbert)
V11. BAS (Ivan Brehof)
V12. BROLIN (Tomas Brolin)Björn Borg´s kompis
V13. BLOWING (Blowing in the wind)
V14. DÖ (Se ..... och sedan dö)
.
LODRÄTT
L1. CLASH (gruppen The Clash)
L2. ROBERTS (Julia Roberts)
L3. WARNERBRING (Östen Warnerbring)
L4. IN (Blowing in the wind)
L5. THE (Blowing in the wind)
L8. STRONG (Andrew Strong)
L10. WIND (blowing in the wind)
L11. BOB (Bob Marley)
.
Kryssrutan blir så här ............
.
Musiken jag väljer från krysset idag blir The Clash "Should I stay or should I go"
Nu ska jag iväg och handla.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan !



Vad Du kan ! Warnerbring och Cartwright se o.dö

Det kunde jag.



Ha en trevlig fortsatt Lördag och fira Tulpanens dag, jag ska tvätta,hoppas slippa storstäda därnere efter lortisarna.Då förstår de inte vad det står på anslagen.Har bett om att få det på arabiska.



kram och hej

2011-01-15 @ 11:08:45
URL: http://parart222.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0