Bamse är en rolig katt

Jag gick och köpte ny katt mat till "lille"  Bamse
Det var Lax, forell och annan fisk.


Nu öppnade jag inte påsen för han hade lite kvar av i den gamla påsen.
När vi steg upp imorse så stod inte påsen där jag hade ställt den....hm...
konstigt.....jag fick titta mig omkring och då hittade jag den under köksbordet med ett stort hål
i sidan..... han hade haft ett stort kalas inatt förstod vi.......



Inte trodde jag att katter kunde göra något sådant ...men det kan dom visst                                                                                
för hålet talar sitt eget språk.
Han var inte så sugen på att äta när jag hällde upp i hans skål.........
undra på det....... han har ju ätit i natt.......
Nu får jag hälla upp det i en annan påse för det blir inte kvar i påsen som den ser ut nu.
Ja som det kan bli.

Kommentarer
Postat av: Micke

Katter är kräsna o riktiga gourméer.

Vår gamla katta är sådan.

Men go som gull.

Trevlig påsk på er o kram.

2009-04-10 @ 23:34:54
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Petra

haha. det är bamse upp i dagen! :)

2009-04-11 @ 20:18:06
Postat av: Margaretha

Hehehe...just detta känner jag så väl igen.... Jag har oxå haft matpåse som varit fullkomligt perforerad av små katttänder...... Dom är duktiga dom små liven... ;o)

Kram på dig

Margaretha

2009-04-12 @ 10:34:58
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, ställer matte och husse sådant gotti-gotti i räckhåll, så får de väl skylla sig själva ;-)

Kan tänka mig kissen hade ett gotti-gotti nattmål ;-)

De är då för roliga dessa kissar :-D

och ja, de kan göra de helt oväntade saker,

man slutar aldrig att förvånas :-D

Ha en fin fortsatt helg.

Kram

2009-04-12 @ 14:59:06
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0