Min nya kamera

Även införskaffat en bättre kamera..... om man ska kunna ta lite bättre bilder så får man nog ha en bättre tingest att ta bilder med tror jag.
Ny knappar att lära .... du milde tid vad man hittar på .... varför kan man inte nöja sig med det gamla.....men spännande är det iallafall..... det nya menar jag.

Jag får ta ett steg i taget..... när jag kan denna så ska jag köpa en ännu mer avancerad kamera
men denna kan jag nog ta lite bättre bilder med.... än den jag har idag.
Jag har aldrig tagit så mycket bilder i hela mitt liv som jag gör nu.... jag skyller på bloggen ...                                              men det är kul.

Kommentarer
Postat av: Mita

Ser fram emot nya ännu finare bilder med din nya kamera.

Och tänk så roligt du skall ha med din nya telefon....lyssna på musik och sånt sam även kanske prata i den ibland......=)



Ha det gott / Mita

2009-04-16 @ 15:29:10
Postat av: Mari Andersson

Oj, oj, oj....

Nu ska du bli riktigt lärd förstår jag, hihi...

Både kamera och telefon, hur gick det till ???? hihi

Men, visst är det väl kul när man får lära sig nya saker... spännande



Kramiz / Mari

2009-04-16 @ 17:28:07
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0