Ullared

Upp med tuppen för att åka till Gekås i Ullared, är det bara fruntimmer som går upp så tidigt för att åka och handla.
Svägerskan kom punktligt kl.06.00 och hämtade mig, hennes dotter var också med.
Vi var uppe vid halv tio och då gick vi in med våra vagnar.

Vi fyndade hela dagen med en liten paus för lite tai mat sen blev det ännu mera fynd.
Strålande vår väder så vi kunde sitta ut i solskenet en stund. Det var härligt.

Bilen blev full av gula Gekås kassar.

Trötta och nöjda med dagen styrde vi kosan hemåt igen.
Hemma igen kl 20,00. Nu var jag riktigt trött, är inte van att göra sådana utflykter men det var roligt.
Nu ska det visas för familjen vad som inhandlats.
Gardiner, jackor byxor, tröjor strumpor och en massa andra varor.
Sen kallade sängen för min del.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Du behöver åka med fler gånger, så du blir lite "härdad". Alltid kul att göra utflykter, även om man blir lite utmattad. Tack för trevligt sällskap!

2009-04-04 @ 18:10:43
Postat av: Ebba

hahaa, jag ser ju lycklig ut!

2009-04-04 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0