Rim !!!

Man tror att man ska hinna med hur mycket som helst
......... jag har nog varit en tidsoptimist idag.
och jag tycker att jag inte hunnit med vad jag hade
tänkt mig...men men...inte mycket att göra åt nu.
.
Nu måste jag skriva ett litet rim
Så har vi kommit till bokstaven G
och då blir rimmen så här
.
Nr.1
När du uti köket leker
dofterna kring näsan smeker.
Blir det i hetaste laget
använd denna till handtaget.
.
Nr.2
Du vill inte att dessa ska gå i kras,
för det är nämligen...
.
Jag får väl stoppa mig i säng nu
för att kunna stiga upp imorgon
och göra resten som jag inte hann idag.
.
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: elena cn

Vad ambitiös du är! Jag har inte ens börjat köpa några klappar ännu. I år har julen verkligen varit på sparlåga och min man tycker att det är såååå skönt:)

2009-12-08 @ 12:05:08
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: kerstin

Grytlapp och glas Mycket kul ............

2009-12-08 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0