En liten shopping runda

Har varit i Kristianstad i eftermiddag och träffat min äldsta dotter, det var kallt, jag frös. Vi tog en liten fika paus på ICA maxi med varsin baguett (köttbullar och räkor). Handlade lite små saker bara inget spännande alls. Batterier, block, pennor och en lampa. Den ska jag ta en bild på så fort den kommer upp, när "lilla gubben" har lust att borra och skruva lite.
Jag mitt klok huvud glömde kameran,


 det var så fint på alla träden när vi körde till Kristianstad.

Jag har virat in mig i en varm filt nu och dricker en god kopp kaffe och försöker få upp värmen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Maj-britt sa idag efter att vi träffat dig: Oj vad du är lik din mamma i ditt kroppsspråk!! :-) ja vi är ju släkt

2009-02-13 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0