Melodifestivalen del 2

Nu har vi hört låtarna.... nu är det röstning på gång.
Mina favoriter är Måns Zelmerlöv med  "Hope&Glory"  och Lili &Susie med "Show me heaven"
Petra Mede är bara för mycket tycker jag. Hon är inte alls rolig   :-(       Luke .....var är du ....jag saknar dig.
 Din torra humor är mycket roligare till och med bättre.
Röstningen vet jag inte vad det är för någonting, bara förvirrande........Jag är väl antagligen bara gammal modig men det står jag för. Urkass......
Dom håller på för fullt med sina dueller eller vad det nu är för något.
Det blir väl färdigt innan jag är färdig här.
Slutresultatet blev alltså så här:.... Globen vinnarna är Heat med "1000 miles" och Måns Zelmerlöv med "Hope & Glory".

Andra chansen gick  till Amy Dimond med "It´s my life" och Lili & Susie med  "Show me heaven".
Heat kan jag vara utan men Lili & Susie är bra .

Slut och tack för ikväll.


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag hörde låtarna, men gick ut en tur med hunden istället när det var röstning.

Men jag tror inte jag missade något he he.

Må väl

2009-02-14 @ 22:44:21
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Erica

Blev bjudna till Maria på middag igår och tittade på melodifestivalen där( Har ju ingen Tv själv). Jag som inte brytt mig om den på flera år tycker att det är lite trögt med så många program eller delar innan det är färdigt. Men jag gillade Måns och Cokkies& beans.

2009-02-15 @ 08:22:11
Postat av: Mari Andersson

Jag tyckte att det var ett ganska bra startfält igår.

Håller med dig, Petra är helt fel person som programledare. Men hon skrek inte lika mycket som förra gången, det var ju ett plus.

Höll på med att ordna upp alla mina scrap-saker, så jag slapp att titta på programmet. Jag lyssnade och blev glad när Måns sjöng. Det var en glad låt tycker jag. Vi gillade H.E.A.T oxå. Det var en alldeles lagom rock-låt.

Nä, nu är det en sen frukost som gäller.

Ha en riktigt bra dag. / Mari

2009-02-15 @ 10:14:00
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0