En Lyckad dag

Nu äntligen sitter man ner. Har varit på språng hela dagen tycker jag. Det har varit mycket som skulle göras. Till och med varit och simmat. Det var lite segare idag att simma, det blev 550 m. 50 m mer än förra gången. Det var inte alls så trevligt att simma ikväll, för vi hade ingen musik att lyssna till, mycket roligare att simma till musik. Nu känner man sig trött........... Det ska bli gott med en kopp kaffe, kan man ta en liten kaka. Svägerskan skulle äta äpple kaka till sin kopp kaffe.
Nej jag känner mig nöjd med min dag, det är ju inte alla dagar som känns så bra.
Fredrik (sonen) har vunnit på sitt bingo spel, hela 3 vinster, men han delade med sig till två tjejer som inte vann något alls, så i och med det så fick alla var sin vinst och Fredrik blev dagens hjälte bland tjejerna. Så han var också nöjd med sin dag.
"Lilla gubben" har bytt den gamla toalett stolen mot den nya så nu tronar vi på en ny en.

Vilken dag det har varit............  :-)

Nu ska jag vila så att man kan kliva upp till en ny orörd dag imorgon och se vad som ska hända då...

Ha en fortsatt trevlig onsdag kväll........    :-)

Kommentarer
Postat av: Mita

Hej du,

såg att du varit och hälsat på i min blogg...=)

Jag bara önskar att jag bodde så vackert som på bilden.

Det är från vår stuga bilden är tagen och du kan tro att vi längtar dit hela tiden vi är hemma.



Ha det gott / Mita

2009-02-04 @ 20:52:03
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: elena cn

Du kanske till och med kommer ut på skridskorna imorgon:)

Jo, jag var ute på isen och fotade alla barnen! Jag ramlade inte en enda gång!

2009-02-04 @ 22:07:12
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0