"jag är vaken"

Min "lilla gubbe" kom med ett utryck som vi tyckte lät kul. Han tänkte säkert på Stig Helmer i sällskapsresan som gick hos en psykolog och fick rådet att sträcka ut armarna och blunda och sen säga "jag är inte rädd, jag kan flyga"  alltså vi satt och pratade om lite av varje och helt plötsligt säger min "lilla gubbe" "jag är vaken, jag kan simma"  vi skrattade alla tre (jag, sonen och dottern) och tyckte det var ett skojigt uttryck som vi kunde använda när vi inte kan komma på mer att säga, när allt är sagt.
" Jag är vaken, jag kan simma".

Kommentarer
Postat av: Petra

stig helmer säger faktiskt "jag kan flyga, jag är inte rädd" Tänkte bara säga det! :D hehe

2009-01-05 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0