Let´s dance

Jag vet inte riktigt om det var rätt person BlondinBella som åkte ut idag på Let´s dance. Jag hade hoppats på Kitty men jag hade fel, jag brukar ha fel så det är inget med det. Världens starkaste man Magnus var jätte duktig och Laila var kanon med alla sina lyft. Magdalena var vacker och lite säkrare ikväll
Carl-Jan klarar sig med sin charm. Elisabeth var snygg i håret för en gångs skull. Hasse är stel som vanligt. Nicklas han har dansen som i en ask, men Morgan var ju urduktig som hade varit sjuk. George var så där tyckte jag.
 En bra dans kväll.

Kommentarer
Postat av: erica

Bra att få rapport om vem som åkte ut. Missade röstningen nämnligen. Jag hade inte heller gissat på "blondinbella" men det är kul att det inte är så förutsägbart. :-)

2009-01-24 @ 08:56:24
Postat av: Maria

God morgon !



Välkommen att titta in i mina nya blogg :-)



http://www.forsnetblogg.se/Maria/



Ha en underbar lördag !

Kram Maria

2009-01-24 @ 09:18:52
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Petra

jag missade vem som åkte ut men jag tyckte det var rätt. Hon kunde inte alls dansa och jag tyckte hon var irriterande och jobbig! :P

Hon tror att hon är bäst på allt.. Blä!

2009-01-24 @ 12:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0