Lugna gatan idag

Vi har bara tagit det lugnt idag, visseligen varit och handlat lite smått och gott. Det är skönt med en sådan dag ibland eller hur ? Vi ska titta på körslaget ikväll, jag hoppas att Hanna vinner hela baletten.
Jag ska hålla tummarna hårt. Laddat upp med lite chips, jordnötter och salta pinnar. Ett och annat choklad slank ner i korgen när jag handlade, så det får jag väl också plocka fram. "Lilla gubben" tar ett glas öl medan jag tar ett glas vin och grabben tar lite läsk.

Sköt om er alla bloggare !!!!
Nu vill övriga familjen att jag ägnar lite tid till dom.

Hej så länge.........

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jo, jämfört med Skåne kanske. men trots allt så bor vi bara i mitten av landet. Halva Sverige ligger norr om oss :-)

2009-01-31 @ 19:17:33
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Petra

Låter som en trevlig kväll! :)

2009-01-31 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0