Mamma Mia

Har äntligen sett Mamma Mia. Det var en film som var både rolig, fin och musikaliskt fantastik. Jag såg till och med Benny A. i filmen och då tänkte jag "undrar om Björn också är med" och det var han, helt plötsligt dök han också upp. Jag ska inte säga var i filmen det var, för dom som inte har sett den kan det va roligt och titta efter.

Jag gillade Donnas vänninor, dom var häftiga. Jag blev lite förvånad att Stellan Skargård var med och att han sjöng, det hade jag missat att han skulle vara med. Om man ska ge ett omdömme så får det bli 5 av 5 möliga. Det är ingen sännande film men en mycket gullig en. Tack vare musiken så är det en sevärd film. Jag kan tänka mig att se den en gång till.

Kommentarer
Postat av: Erica

Helt klart sevärd men jag hade nog för höga förväntningar för alla hade höjt den till skyarna som den bästa filmen 2208 och det tyckte jag nog inte. Men helt ok och tyckte det var roilgt att skådespelarna sjöng själva. / E

2009-01-18 @ 21:33:55
Postat av: Annica

Visst var filmen bra! Jag älskar den!

Ja idag är det den stora problemlösardagen. Ska straxt iväg med Emil till dagis och prata lite med personalen. Sen hem och ringa kommunen och fastighetsbolaget.

Uppdaterar så fort jag får veta något matnyttigt!

2009-01-19 @ 08:36:39
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Petra

va roligt att du gilla den! Man blir väldigt glad av den! :)

2009-01-19 @ 11:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0