Sista halsen

Äntligen är den sista halsduken är färdig.Tredje halsen har fått lite värme. Nu har jag stickat 6 m halsduk, nu är jag trött på halsduk kan ni tro. Finito, punkt slut...............

Vantarna är också färdiga, pulsvärmare rättare sagt. Jag skulle också vilja själv ha en halsduk, min hals behöver också lite värme, men jag orkar inte sticka en till, nu får det bli andra grejer en tid framöver.

Man kan undra varför man börjar ett sådant projekt.
Men vad gör man inte för sina barn................................
Kan det va kärlek ???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig mamma för din omtanke. Använder min halsduk och mina vantar alltid ska du veta, när jag är utomhus alltså!!:-)

2009-01-22 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0