Vatten över huvudet

Nu har jag varit och simmat första passet, det var riktigt skönt. Nu får vi se hur många kilo man kan bli av med.
Vi simmade till Anna Books låt Samba Sambero. (även andra låtar spelades)

Det var riktigt kul

Det var mycket folk som hade vatten gympa

Min kära svägerska simmade hon också. Även hennes man och pågar men dom ville inte vara med på bild. Då var vi igång. Nästa torsdag kämpar vi på igen. Vi simmade bara 450 m idag, jag känner mig nöjd iallafall.

Nu kan ni tro att det smakade gott med en kopp kaffe när man kom hem, med bara ett litet kex,(brago utan choklad)
Ja jag vet att kex är dumt nu om man vill gå ner nåt kilo men gott var det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha,ha! Du kan inte varit hemma så länge innan bloggen sattes igång! Vi drack te och tog en knäcke-macka.

2009-01-22 @ 22:11:41
Postat av: Erica

Vad duktiga ni är som satt igång redan. Mina bihålor gör fortfarande ont vissa dagar, ser fram emot att komma till homeopaten på tisdag och se vad han säger om mitt usla tillstånd. SÅ TRÖTT PÅ ATT VARA HALV SJUK JÄMT!! :-(

Jobba på, jag ska snart vara ifatt.

2009-01-23 @ 07:26:01
Postat av: Bella

Tack för kommentaren på min blogg. Jag har läst lite om vad du gör och tycker och tänker. Känner igen mig i mycket. Kram

2009-01-23 @ 17:05:22
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Snurrtant

Vad gullig du är. :D

Men...du ska inte känna dig tvingad, bara för att jag gnäller ;)



Det ser riktigt skönt ut där i bassängen, hoppas det ger dig resultatet du vill ha. Å nog tycker jag, att ett litet kex kan man gott unna sig när man varit så duktig...

...så länge man inte smäller i sig hela paketet är det ju ingen fara ;D



Trevlig kväll!



Kram

2009-01-23 @ 17:35:53
URL: http://snurrtant.bloggagratis.se
Postat av: Petra

är det badhuset i tomelilla? Dom måste byggt om i så fall! Är mycket imponerad av din flitighet! :D

2009-01-23 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0