Victoria Silvstedt

Har precis tittat på ett program på TV:n om Victoria Sivstedt, med risk för att bli kallad både tant och avundsjuk så var det inte ett liv som jag vill ha . Det var bara ytligt,  flamsigt, tramsigt. Hon var helt otrolig, är det verkligen vad killar vill ha, stora bröst, blont hår och mini korta kjolar. Visst hon tjänade pengar men är det verkligen allt. Jag får arbeta ett antal månader innan jag kan inhandla den klänningen som hon köpte (50 000:- svenska kr. ) Nej jag vet inte om det är något att eftersträva. Jag tyckte nästan hennes mamma var naturligare och finare. Nu kommer säkert någon att säga " du är ju gammal du är bara avundsjuk", Ja jag är lite äldre men måste man tramsa till det bara för man har pengar. Kan hon vara naturlig? Nej hon gillade verkligen det livet det sa hon ju själv. Jag fick också intrycket att hon tyckte lite om alla fotografer som sprang omkring henne fast hon sa att hon inte tyckt om det. Nej jag vet verkligen inte om jag ska titta på nästa program.

Kommentarer
Postat av: Anonym

femtiotusen motsvarar ungefär sex månaders lön för mig, och då ska ALL lön gå åt till klänningen och inget annat... fin blogg:)

2009-01-24 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0