Nu är bygget igång

Nu är mannen igång.

Han bygger medans jag jobbar

Han tar kort också.

Inte helt klart.......men var tvungen att provsitta och ta en god kopp kaffe.
Vi sitter i skydd av buskarna men solen sänder sina varma
sköna strålar på oss.
Vi kan njuta utan att synas från vägen, men vi ser ut.
Det är det som är meningen. Hi hi hi......

Nu får vi se hur vi ska ha staketet, så vi inte ramlar ner bland buskarna.
Trappens räcke ska också göras om, nu var inte det så snyggt
ihop med detta nya.
Som det kan bli....litet bygge blir större bygge......oj oj oj...


Kommentarer
Postat av: Erica

Vart är det? På framsidan till vänster om ytterdörrren? Jag är nyfiken!

2009-07-29 @ 21:11:21
Postat av: Petra

Mina möbler ser jag!! Eller jag antar att dom är era nu! :P Ser riktigt bra ut!! Får provsitta imorgon!

2009-07-29 @ 21:35:52
Postat av: Mari Andersson

Åh, en "tjuvkikarplats", hihi ...

Tänk så mycket fikande det kommer att bli nu, hihi ... när ni har fått en så fin plats, ser riktigt mysigt ut...



Idag är det en mellandag här, uppehåll, men man vet aldrig

Hoppas att du får en bra dag / Mari

2009-07-30 @ 07:18:01
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0