En god middag

Vi blev bjudna på middag igår
och det skulle bli chili con carne

Det var nog den godaste chili con carne jag ätit.
Jag blev skeptisk när jag såg vad det var, jag har inte gillat den maten precis
men jag har nog fått chili con carne som inte passade min smak för
denna var helt annorlunda och så god den var och nu vet jag hur jag
ska laga den, det var ju inte svårt heller.

När vi satt där och njöt av denna middag så blev det ett oväsen precis
utanför och där kivades två skator om hunden Sveas mat

Jag fick bara den ena skatan med på bild.  Vilka fåglar.

Kommentarer
Postat av: Mari Andersson

De flesta "skator" vill väl bara kivas ? hihi ...

Så är det ju bland oss människor, hmmmm ....

2009-06-26 @ 16:14:22
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0