Ett dopp

Vi eller rättare sagt jag och sonen Fredrik körde till
stranden för att känna om det gick att bada ....nu när det är så fint
väder.   Ack va vi bedrog oss.... det var iskallt så vi doppade bara tårna.

Vi frös om tårna kan ni tro.
             
                    mina fötter                          Fredriks fötter

Några låg och solade men det var inte många som trängdes precis.
Nej .... så vi körde igen. Solen får ha några dagar på sig och värma upp
 vattnet det är en sak som är klar...i alla fall innan vi doppar oss.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag förstår att ni inte vill bada. Jag vill ha minst 22-24grader innan jag badar. Men mna galna ungar de badar trots att isbjörnarna flyter förbi dem på isflak... ;-)

Kram

2009-06-23 @ 22:59:37
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0